viernes, 11 de abril de 2014

Pollastre amb espècies


De vegades el més simple, és el més bo.
Jo compro una mescla d'espècies que porta... pimentó, romer, chile, curry i canyella. 



Ingredients:
1 cuixa de pollastre.
Patates.
Sal i pebre.
Oli.
Espècies
Un xupito de vi blanc.

Preparació:
Jo he utilitzat per fer el plat la FussionCook, si ho fas amb una cassola al foc, necessitaràs mes vi.
Posem a la cubeta oli, quant sigui calent (al menú fregir o manual depen del model que tinguis) afegim la cuixa de pollastre que ja la haurem salat i li haurem posat el pebre i les espècies, ho deixarem daurar una mica per les dos bandes. Tanquem l'olla i programem menú guisat 8 minuts. Obrin l'olla i afegim les patates tallades, les salem i també les posem una mica més d'espècies, però ara sense passar-mos. Tornem a programar menú manual o fregit i ho deixem uns minuts, remenant per que totes les patates es mesclen be. Afegim el vi, i tanquem l'olla al mateix menú que tenim i programen 10 minuts.

2 comentarios:

  1. El plato se ve bien sabroso, pero no se por que te ha dado por cambiar y escribir en un idioma que solo entiende una parte de España.

    ResponderEliminar
  2. Mira m'has agafat en lo correu obert... i et vaig a contestar
    1º escric amb l'idioma que em dona la gana.
    2º escric amb català per que és el meu idioma.
    3º per la mateixa regla de tres, els blogs que hi han anglesos que ho tenen que escriure amb castellà per que tu ho entenguis?
    4º demostres tindre molts pocs coneixements sobre informàtica, a tots els blogs hi han traductors, per que ho pugui entendre tothom.
    5º Comprat el libro gordo de Petete, igual aixi ho entens tot una mica millor.
    6º Jo també t'estimo.

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis