martes, 22 de julio de 2014

Dos receptes en una, un arreglillo. Addició a la xocolata

Vaig trobar a l'Internet com fer el Colacao i em vaig posar mans a l'obra de seguida, però a pesar de que el gust és potser casi que millor que el de compra, no ens agradat el que costa moltíssim desfer-se a la llet, ni escalfant-la, no queda ben mesclat a la llet.





















Ingredients:
200 grs de xocolata negre.
200 gr de sucre.
70 gr de farina.
1 cullerada de moca de sal.

Preparació:
S'ha de torrar la farina, al forn, a una paella, jo ho vaig fer amb la Fussi al menú forn fins que va estar moreneta.
La xocolata s'ha de fer pols i el sucre també i una vegada la farina es gelada, es mescla tot junt posant-li també la sal.

Total que ho vaig convertir en això:





















Ingredients:
4 ous.
130 gr de farina.
120 gr de oli de girasol.
100 gr de llet.
1 sobre de llevat químic

Preparació:
Batre els ous, afegir la llet, després l'oli, la farina, i el colacao anterior fet, i el sobre de llevat.
Pos batre-ho en qualsevol màquina que tinguis o a ma amb un batedor de varetes.
Després es posa al forn amb un motlle de 22-24 cm a temperatura 180º fins que estigui fet una mitja hora més o menys depenent del forn, l'hauràs de punxar per que con es moreno no podràs veure per el color si es fet.
També ho pots enfornar a la Fussion (jo le fet amb ella) al menú cake durant 35 minuts i deixant-lo 10 minuts amb manteniment de calor.





















Al damunt hi he posat una cobertura de xocolata

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis